Og og å i påsken
Kan du ikke forskjell på og og å, ser dine tekster barnslige og uproffe ut (også i diverse kommentarfelter). Vi går mot lysere tider på
Kan du ikke forskjell på og og å, ser dine tekster barnslige og uproffe ut (også i diverse kommentarfelter). Vi går mot lysere tider på
Nå er det enda viktigere å tenke gjennom hva vi skriver og hvordan vi virker på andre mennesker i alle digitale kanaler. Her følger seks
Noen ganger er alt håpløst. Du sitter der med verdens lengste tekst, og vet at den må skrives om. Sukk … Her er noen konkrete
Når du ikke vet hva du skal si, kan du alltids fylle på med prioriteringer og lidenskaper blandet sømløst sammen. Det er så pussig. Ingen,
I kampen om oppmerksomheten, skiller du deg ut hvis du husker på og bruker reklamemannen Rosser Reeves modell fra 40-tallet: USP. Unique Selling Proposition. Hva
For å nå frem med dine synspunkter i sosiale medier og i kommentarfeltene, er det lurt å kunne uttrykke deg på godt norsk. Dette kurset
Copyright © 2025 Tekstdoktor Christine Calvert